Elis's FotoPage

By: ELIS MOHAMAD

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 9-Feb-2007 06:47 Email | Share | Bookmark
on my enggagement day...

make-up by Fiza from Nina Butik
alamak tunangku tertinggal kat blakang
nak bunga tak....
amin....
6 jahanam hehehhe...
my cousin....
loving couple... ahaks...
sakit ar peha i kene siku u
huza n ap
ayu ar tue...
my cousin
my auntie mak ani
ni adalah beberapa aksi ku sepanjang majlis pertunangan ku... hehehe... sebelum bertunang ni bnyk lak masalah2 yg timbul... antaranya baju ku ini.... aku nak wat baju lain tailor tu wat baju lain... hampeh tol.... masa tu mmg dah angin tp wat2 cool ... sbbnya aku nak solek ngan dia.... ok tiba lak ari yg di nantikan aku janji datang kul 1 kat kedai pak andam tu... rupa2nya pak andam tu ada kat kl.... hampeh tahap cipan dah... pastu aku dengan pecutnya bawak kete bapak ku ini menghala ke plaza BCB... dan terus ke NINA BUTIK.... aku pun solek dan wat rambut kat sana... majlis ku lewat 1 jam kerana pak andam tu.... hampeh hampeh dan hampeh... itu saje yg mampu ku lafazkan walaupun KRU kata jgn lafazkan.... tp alhamdullillah selepas tu majlis ku berjalan dgn lancar walaupun hujan gerimis.... TQ for all yg terlibat dlm majlis ku ini...


amin....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net