Elis's FotoPage

By: ELIS MOHAMAD

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 7-Mar-2008 02:22 Email | Share | Bookmark
habibah oh habibah.....

perjalanan ke kg tenang
kebun getah
tenangnyer kg nie...
ini lah bib
 
 
 
 
 
kalai n bib...
Habibah dan Mohd Khidzir
Kg Tenang, Segamat, Johor
09/02/2008

selain aktiviti bergarden masa cuti raya cina, kite ada gak aktiviti ke kenduri kawen…. Tapi kali yg kawen bukan kawan kite… ni kawan tunang kite… bib…. Bib ni satu kelas ngan tunang kite masa blajo kat UPSI…. Masa kat upsi ni tunang kite slalu mintak tolong ngan bib ni kalo ada apa maklumat kat kelas… so bib bnyk lah tolong… yg datang masa bib kawen nie yg kite ngan tunang kite prasan Cuma kalai jer… maybe yg lain datang lmbt kot…. Kite kul 12 dah sampai… mana xnyer kul 9 dah bertolak sbb nak anto adik tunang kite g bus stand kluang sbb dia nak balik seremban… skali bus dah jalan… nasib baik lombeli tiket… memandang kan kite nak ke segamat so kite org pun anto dia sampai bus stand air hitam pastu dia naik bus gi batu pahat dan seterusnyer ke seremban…



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net